Order & beställning

Kan jag avbeställa min order?
Det beror på hur långt din order har kommit i tillverkning- och packningsprocessen. Om din order går att avbeställa kan du göra detta genom att kontakta oss.

 

Kan jag lägga till, ta bort eller ändra en produkt i min order?
Om din order inte har kommit för långt i processen så kan du kontakta oss för att eventuellt göra en ändring i din order.

 

Jag har inte fått någon orderbekräftelse?
Din orderbekräftelse skickas per automatik till den mejladress som är angiven i kassan vid köpet.
Har du inte fått någon orderbekräftelse direkt efter att ordern är slutförd kan detta bero på att ordern inte slutförts korrekt eller att du angivit en felaktig mejladress.
Kontrollera så du har angivit rätt mejladress, om du har råkat ange en felaktig mejladress så kan du kontakta oss så kan vi justera det i efterhand. Ta gärna en titt i skräpposten ifall mailet hamnat där.

 

Varför har min beställning inte gått igenom?
I de flesta fall beror detta på att betaltransaktionen inte gått igenom korrekt.
Testa ett annat betalsätt eller kontakta oss för vidare hjälp.